onsdag, november 15, 2017

Ny karriär

Kanske skulle jag ha blivit tapetserare. Se bara på stolen jag tillsammans med medhjälpare geschwint klädde om på 7 minuter ... eh... Ja, på en timme och ogeschwint, om jag ska hålla mig till sanningen.

För inte var det så himla enkelt, som jag hade trott. Och ändå hade jag klätt om den där stolen en gång tidigare för sisådär 30 år sedan. Men det var gömt i någon hjärnvindling längst in någonstans vid hypofysen; ja, något mörkt ställe i alla fall.

Men nu är det gjort. Snyggt blev det! Jag säger det själv, för någon annan säger det väl inte.



*****

4 kommentarer:

Anta Snaque sa...

Snyggt tyg!

Bert Bodin sa...

@Anta Snaque.

Olssons, du vet.

Cecilia N sa...

Tyg och trä var snyggt ihop. Bra val och vad jag kan se väl gjort.

Bert Bodin sa...

@Cecilia N.

Tack för bra betyg.