torsdag, januari 12, 2012

Avskedsdag

*****

14 kommentarer:

Ingela sa...

Det kan vaa svåra dagar såna där. Även om de kan rymma stor värme och mycket medmänsklighet. Det är på ett par dagar när ett år sen för mej.

Elisabet sa...

Och snart fyra år sedan min mamma dog.
Begravningsdagen blev sååå fin och värmer ännu hjärtat.
Här kommer en kram från Halland.

Biggan sa...

Varma tankar till dig Bert, en sådan dag som du nu gått igenom följer en genom återstående dagar av livet med värme ...och saknaden efter en förälder bleknar aldrig.
Jag har inga av mina föräldrar kvar i livet.

ElinJ sa...

Åh, jag beklagar sorgen. Hoppas begravningen blir fin.

Även jag skickar varma tankar.

Bert sa...

Elisabet: Tack.

Bert sa...

Biggan: Du har rätt. Det känns lite konstigt.

Bert sa...

Elin J: Tack!

ab sa...

Så vackert med en ros.

Kram, Bert. Vi som sagt adjö till våra föräldrar och står ensamma kvar får krama och förstå varann.

Maja sa...

Oj då. Jag har missat att du har förlorat din mor. Beklagar verkligen och sänder kramar.

Bert sa...

Maja: Tack - Det hände den 22 december.

iZac sa...

Tråkigt, men en del av livet. Tyvärr.

Bert sa...

iZac: Så är det!

Babsan sa...

Varma tankar till dig.Jag miste min pappa i april förra året och det händer att tanken slår mig att jag ska ringa honom men......

Bert sa...

Babsan: Tack!