tisdag, juli 26, 2011

Hurra - Gräsmatteservice billigt

Äntligen kommer jag att ha lösningen på ett av mina jätteproblem. Det är alltid kul att öppna datorn på morgonen och få positiva besked.

I mejllådan hamnar nämligen små meddelanden om de bloggkommentarer som läggs in, bara för att jag inte ska missa någon.

Idag kom frälsningen. I ett inlägg från den 31 mars 2007 (!!!) hade Cape Corral Lawnservice lagt in erbjudande om sina tjänster. Och vi har ju en "gräsmatta" som omfattar hela 37 kvadratmeter, så hjälpen kommer att vara väldigt angelägen för oss.

Nu kommer du inte att se skräpkommentaren i inlägget, för det har mitt automatiska filter redan tagit bort.

Men mejlet har jag kvar, om du vill ha kontaktuppgifterna till firman där borta i Florida. Ekonomin i den stora frihetens förlovade land är ju knackig för närvarande.

Vi behöver hjälpa dem.

Åtminstone som PR-konsulter.

*****

4 kommentarer:

Servicegubben, Seskarö sa...

Ha! Det blir nog billigare att anlita mig, med tanke på framkörningsavgiften! ;)

Men man vet ju aldrig... *DONT_KNOW*

Kristina sa...

Vadå? Är det viktigt? Jag förstår inte ...

Bert sa...

Servicegubben, Seskarö: Jag får utvärdera när jag sett deras offert. ;)

Bert sa...

Kristina: Givetvis är det viktigt.
- Vi måste ha snygga gräsmattor, alla 37 kvadratmeter
- USA måste få arbetstillfällen. Landet håller på att gå bankrutt.

;) 8-)