söndag, september 16, 2007

Stealth

Somliga gör allt för att väcka uppmärksamhet. Andra försöker undvika den. Den här gynnaren placerade sig på utsidan av det fönster, som jag har som utkik från stugbloggandet.

Naturligtvis åkte kameran fram. Ett par snabba bilder genom rutan. Det är alltså magen på krypet du ser.

Lustig design. Förmodligen för att undgå att bli upptäckt av radar, och då menar jag inte av den sorten som finns på sprejburk. Det måste dock vara oerhört frustrerande att försöka krypa in någonstans och gömma sig för dåligt väder, när man är sådär "bredaxlad".

Ett försök att rusa ut och ta fler bilder, så att säga från ryggsidan, misslyckades. Just när jag närmade mig fick jag se den dra iväg runt husknuten. Försvunnen, till och med för min radarblick.

Vilket förmodligen var helt enligt planerna.
Krypets, alltså.
*****
Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: