lördag, mars 10, 2007

Utmanad

Snigel och Tommy har märkliga uppfattningar om mig. De anser att jag har konstigheter för mig.

Jag !??

Vad skulle det vara?
Hm!

(tänk, tänk, tänk)

Okej.
  • Jag gillar välling. Vuxenvarianten. Fullkorn.
  • Skall jag fixa håret, dvs innan man visar sig på stan, så tar jag alltid av mig glasögonen.
  • Jag lämnar aldrig hemmet utan kamera. Om jag råkar glömma den är jag fullständigt övertygad om att jag kommer att bli vittne till något, som borde ha fotograferats. Säkert möter jag en björn eller varg i skogen också.
  • En sak jag aldrig kan förstå är varför så många har svårt för ordet "centrum". Att skriva "ett centra" är lika korrekt som att skriva "femton lampa". Ja, jag är språkpolis.
  • Aldrig någonsin har jag varit på McDonalds i Luleå. A l d r i g n å g o n s i n!
  • Vinter är kul. Mycket kul. Vackert. Längtar varje höst. Och helst skall den inte ta slut förrän i maj. Maj är förresten en trist månad.
Duger det?

Utmanar ingen speciell. Den som vill får haka på.

*****

Inga kommentarer: