torsdag, maj 25, 2006

Och profeten talade

Idag har Urban namnsdag. Inte bra!
Ja, förstå mig rätt. Jag har inget emot Urban. Det finns säkert en och annan trevlig sådan. Själv känner jag bara en.

Det regnar och är 8 grader varmt nu på morgonen. Det är helgdag och jag skall dra ut till stugan. Skönt att få komma ut och känna nyregnad skog i näsborrarna.

Väderleksrapporten lovar ingen bättring i helgen.

Imorgon har Vilhelmina namnsdag. Det är ju hemskt! Och Blenda blir säkert firad av någon på lördag.

Det här ser absolut inte bra ut.

Inte på något sätt!



Uppdatering: Så här ser övre högra hörnet på min datorskärm ut. Det är Firefox utmärkta väderservice, som kan anpassas efter exakt den ort där du vill bevaka vädret. I detta fall Luleå. Prognosen uppdateras löpande, helt automatiskt varje halvtimme.



Inga kommentarer: