måndag, mars 06, 2006

Jag håller på att kvävas...

... av alla 'themes' och 'templates' som jag har snubblat på. Som jag berättat tidigare vill jag gärna göra om min blogg. Snygga till den. Slippa det där duschdraperiet längst upp. Det är det främsta. Duschdraperier blir ofräscha med tiden. Mitt har hängt där i ett år nu snart.

Väldigt många tips har jag fått. Det tackar jag för.

Säkert har jag tittat igenom fyrahundrasjuttiotre stycken, utan att fastna. Jag är nog för kräsen.

Det finns mallar, som jag inte riktigt förstår. Röriga och ologiska. Att ha navigationskolumnen till vänster tycker jag hindrar fokus. Den bör ligga till höger om texterna, för det är ju ändå texterna som är viktiga. Och jag börjar läsa från vänster. Så i det fallet är jag nöjd.

Nåväl - Jag forskar vidare.

Inga kommentarer: